Allegro to jedna z największych platform sprzedaży internetowej w Polsce, dlatego każdy przedsiębiorca, który chce prowadzić swój biznes w optymalny sposób, powinien przynajmniej rozważyć włączenie tego portalu jako kolejny kanał sprzedaży swojego towaru. Założenie konta na Allegro jest znacznie łatwiejsze niż otwarcie i utrzymanie własnego sklepu w sieci, lecz należy mieć przy tym na uwadze, że aby osiągnąć na tej stronie sukces, trzeba odpowiednio przyłożyć się do rozwoju swojej oferty.
Jednym z niezbędnych narzędzi, bez jakich nie może obejść się żaden internetowy przedsiębiorca, jest wyspecjalizowany manager aukcji Allegro. Jeśli prowadzi się dość rozbudowaną i dynamicznie rozwijającą się działalność, ręczna obsługa ofert na tym portalu staje się nie tylko uciążliwa, ale praktycznie niemożliwa. Co więcej, błędy i niedociągnięcia to częste zjawisko w przypadku manualnego wystawiania aukcji, a profesjonalista nie może sobie na to pozwolić. Automatyzując ten proces, nie tylko znacznie go przyspieszamy, ale czynimy także bardziej wydajnym i precyzyjnym.
Jaki menadżer Allegro to najlepszy wybór?
Wśród wszystkich ofert na rynku, manager aukcji Allegro w ErpBox wyróżnia się szerokim zakresem funkcji, a także wygodą użytkowania. Jest to specjalistyczne rozwiązanie, przystępne zarówno dla początkujących firm, jak i dużych korporacji, które starają się rozwinąć swoje zasięgi w sieci.
Jak wyglądają zatem opcje, które system ten może zaoferować? Jego najistotniejsze funkcje to:
-
możliwość utworzenia ustandaryzowanego opisu aukcji przy pomocy specjalnego szablonu
-
intuicyjne i czytelne filtrowanie aukcji
- możliwość wystawiania więcej niż jednej aukcji jednocześnie
-
rejestr historii zmian w aukcji
-
dostęp do zdjęć do aukcji za pośrednictwem bazy produktów
-
kompatybilność z nowym opisem Allegro
-
automatyczne uzupełnianie podstawowych parametrów aukcji
-
zsynchronizowanie informacji dotyczących zakończonych aukcji, cen oraz ilości z Allegro
-
opcja masowego wyłączenia aukcji
-
możliwość importowania starych aukcji do modułu zarządzania w ErpBox
- powiadomienie o aukcjach wymagających uwagi lub zmian (na przykład w celu zamieszczenia dodatkowej ceny)
Dlaczego ErpBox to sprawdzone rozwiązanie?
System ErpBox powstał z myślą o klientach oraz ich indywidualnych potrzebach. Dołączony do niego menadżer Allegro to jedno z wielu narzędzi, które stanowią zaufanego asystenta w rozwijaniu własnej działalności w Internecie. Szczególny nacisk jest położony w jego przypadku na połączenie szerokiego zakresu wyspecjalizowanych opcji z czytelną i przyjazną dla użytkownika obsługą.
Teraz gdy już wiesz jaki manager sprzedaży allegro może być Twoim sprzymierzeńcem w zarządzaniu sprzedażą, warto jeszcze dodać, że kolejną dużą zaletą menadżera od ErpBox jest jego wszechstronność – jest to doskonały wybór dla każdego sklepu, niezależnie od branży, w której operuje czy skali jego działalności. Korzystając z niego, można spodziewać się szybkiego zwiększenia sprzedaży oraz znacznego obniżenia kosztów związanych z prowadzeniem sklepu internetowego. Warto zatem bliżej zapoznać się z funkcjonalnością tego systemu i skorzystać z licznych opcji, jakie oferuje.