Tani kurier dla sklepu internetowego

Fundamentem działania sklepów internetowych jest nawiązanie współpracy z tanim kurierem, który pozwoli na dostarczenie klientom zakupionych towarów w szybki i korzystny dla nich sposób. Niskie koszty wysyłki, które z reguły pokrywa klient, są bardzo często jednym z głównych czynników, wpływających na dokonanie zakupów w konkretnym sklepie internetowym. Na co jeszcze zwrócić uwagę przy wyborze firmy kurierskiej?

Tania przesyłka i lokalizacja, czyli DPD śledzenie

Klienci sklepów internetowych cenią sobie nie tylko niskie koszty przesyłki, ale także możliwość zdalnego monitorowania tego, na jakim etapie wysyłki znajduje się zakupiony przez nich przedmiot. Dlatego dzisiaj większość kurierów oferuje tego typu usługę, chociaż może się ona nieco różnić w zależności od konkretnej firmy. W przypadku DPD śledzenie przesyłki jest usługą o szerokim spektrum personalizacji. Dzięki temu, obok atrakcyjnych kosztów wysyłki, otrzymujemy możliwość dopasowania monitoringu przesyłek do swoich indywidualnych potrzeb.

Wybór firmy DPD może być korzystny dla sklepów internetowych również pod kątem szerokiego zakresu gabarytowego paczek. W standardzie wyślemy, bowiem towar o wadze do 50 kilogramów. A oprócz tego mamy bardzo duże możliwości w kwestii wysyłki przedmiotów niegabarytowych, które za stosunkowo niewielką opłatą możemy spokojnie nadać DPD. Firma oferuje również transport paletowy. A jak w praktyce prezentuje się śledzenie przesyłek DPD?

Jak wygląda śledzenie paczek DPD?

System DPD śledzenie paczki to nowoczesne rozwiązanie, które jest w pełni zoptymalizowane pod działanie sklepów internetowych. Sklepy online współpracujące z DPD już w chwili przygotowania towaru do nadania, mogą wprowadzić numer referencyjny do systemu, dzięki czemu klient wie, że towar oczekuje już na kuriera.

Następnie każdy etap wysyłki jest aktualizowany i klient otrzymuje informacje, że kurier odebrał już paczkę i gdzie się ona aktualnie znajduje (w tranzycie lub w centrum logistycznym DPD, czy też już w doręczeniu) Oprócz tego śledzenie DPD obejmuje informowanie klienta za pośrednictwem SMS-a oraz mailowo, o której godzinie (w przybliżeniu) przesyłka zostanie dostarczona. Poza tym firma DPD umożliwia zdalne przekierowanie paczki do innego oddziału czy na inny adres, a nawet zmianę terminu doręczenia paczki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *