Centrala telefoniczna dla firm 3CX Enterprise

Dzisiejsza wirtualna centrala telefoniczna musi charakteryzować się niezawodnością i łatwością jej obsługi. To od niej zależy jakość komunikacji w danym zespole. W tym artykule opowiemy Państwu trochę więcej na temat innowacyjnego rozwiązania 3CX Enterprise, które posiada te cechy. Co więcej jego użytkowanie jest możliwe z niemal każdego miejsca na ziemi, ponieważ działa już na urządzeniach mobilnych. Zapraszamy w podróż po wirtualnym świecie centrali telefonicznych!

Charakterystyka 3CX Enterprise

3CX Enterprise jest ofertą wirtualnej centrali telefonicznej zaproponowaną przez firmę 3CX. Jest to kolejna już odsłona tego produktu. Warto jednak zaznaczyć, że urządzenie te zostało jeszcze dokładniej przemyślane i zaprojektowane tak, by sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Dzięki obecności wirtualnej centrali telefonicznej komunikacja w przedsiębiorstwie odbywa się na znacznie wyższym poziomie. Co więcej można z niej korzystać nawet z poziomu telefonów komórkowych. Wystarczy w tym celu zainstalować dedykowaną aplikację i można korzystać z tego rozwiązania w zasadzie z każdego miejsca na ziemi.

Wirtualna centrala telefoniczna 3CX Enterprise pozwala na sprawną komunikację pomiędzy wieloma użytkownikami równocześnie i z tego powodu szczególnie bardzo polecana jest dla większych firm. W jej ramach można także monitorować co dzieje się w całym jej obszarze.

3CX Enterprise jest bogatą wersją, która umożliwia wykorzystanie wielu dodatkowych funkcji. Wśród nowości można znaleźć możliwość tworzenia wideokonferencji dla nawet 250 osób, które łączą się już z poziomu wspomnianej aplikacji mobilnej. Jest to niewątpliwa przewaga tego rozwiązania, ponieważ wersje Standard oraz Pro nie udostępniają takiej możliwości. Ponadto 3CX Enterprise jako jedyna wirtualna centrala telefoniczna pozwala na swobodne nagrywanie rozmów oraz innych połączeń.

3CX Enterprise posiada szereg zabezpieczeń, które pozwalają mu na pracę w sytuacjach pojawienia się niespodziewanych usterek.

Więcej informacji na temat specyfikacji tego produktu udzielą Państwu pracownicy techniczni thomas it. W ofercie naszej firmy znajdą Państwo również więcej produktów marki 3CX.

Dla kogo sprawdzi się wirtualna centrala telefoniczna 3CX Enterprise?

Rozwiązanie zaproponowane przez firmę 3CX z pewnością sprawdzi się w przypadku dużych firm, które stawiają na wysoką jakość w procesie komunikacji nie tylko z klientem, ale także pomiędzy pracownikami. Zastosowanie tego typu wirtualnej centrali telefonicznej z pewnością pozwoli również na sprawniejsze i łatwiejsze zarządzanie danym przedsiębiorstwem, ponieważ istnieje możliwość łączenia się z nią za pomocą aplikacji mobilnych w zasadzie z każdego miejsca na ziemi.

Czy 3CX Enterprise jest drogim rozwiązaniem?

Korzystanie z 3CX Enterprise odbywa się na podstawie rocznej subskrypcji (licencji), która bazuje na ogólnej liczbie połączeń tworzonych równocześnie. Najczęściej do 4 numerów wewnętrznych wystarczające jest 1 połączenie równoczesne.

Firma 3CX pozwala także na korzystanie z licencji wieczystej. W jej przypadku jednak należy także doliczyć konserwację wirtualnej centrali telefonicznej, która płatna jest na okres jednego roku.

3CX najczęściej jednak oferuje swoim klientom bezpłatny pierwszy rok użytkowania. Warto podkreślić, że oferta obowiązuje na wszystkie rodzaje wirtualnych centrali telefonicznej.

Co znajduje się w rocznej subskrypcji 3CX Enterprise?

Firma 3CX kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo swoich klientów w sieci. Z tego też powodu w ramach rocznej subskrypcji oferują w tym okresie aktualizację zabezpieczeń. Co więcej zapewniają również serwis 3CX FQDN. W rocznej subskrypcji obowiązuje także odnawianie certyfikatu szyfrowania typu SSL.

Dla każdego z rozwiązań istnieje możliwość połączenia go z telefonami komórkowymi poprzez zainstalowanie dedykowanej aplikacji. Wirtualna centrala telefoniczna może również informować o wszystkich połączeniach nieodebranych oraz nagraniach znajdujących się na poczcie głosowej. W jej ramach istnieje także możliwość wbudowania oprogramowania, które przypominałoby o nadchodzących spotkaniach.

Rozwiązanie wirtualnej centrali telefonicznej 3CX Enterprise jest niewątpliwie bardzo innowacyjnym systemem. Z pewnością sprawdzi się w przypadku dużych firm, które stawiają na sprawny proces komunikacyjny. Jej obecności pozwoli także na łatwe i szybkie kontrolowanie całej sieci telefonicznej. Jeżeli zastanawiacie się Państwo nad rozwiązaniem wirtualnej centrali telefonicznej w swojej firmie to koniecznie zgłoście się do ekspertów firmy thomas it. Nasi pracownicy techniczni z przyjemnością Państwu pomogą w wyborze najlepszego rozwiązania dla Państwa przedsiębiorstwa. Zapraszamy!

Kontakt telefoniczny: 32 444 94 30 lub poprzez e-mail: info@thomas-it.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *