Instagram, pierwotnie zaprojektowany jako platforma do udostępniania zdjęć, ewoluował w pełnoprawne narzędzie storytellingu. Odpowiednie korzystanie z…
Kategoria: Marketing
Naklejki – praktyczny element promocyjny
Wiele przedsiębiorstw poszukuje skutecznych, a zarazem niebanalnych form promocji. Prawdziwym strzałem w dziesiątkę wydają się być…
Zalety reklamy OOH. Dlaczego warto?
Reklama OOH (out of home), czyli inaczej reklama zewnętrzna, jest stosowana na zewnątrz, przy zastosowaniu odpowiednich…
5 rodzajów reklam w sieci wyszukiwania
Chcesz promować swój biznes w sieci? Jest na to wiele sposobów. Jednym z najpopularniejszych jest reklama…
Jak reklamować się w Internecie? Krótki przewodnik dla początkujących
Marketing internetowy ma ogromne znaczenie w naszych czasach. Decydują się na niego największe firmy, nie sposób…
Czy warto korzystać z usług agencji interaktywnej?
Nie ma Cię w internecie – nie istniejesz. Tym zdaniem nie przejmie się wielu „zwykłych śmiertelników”,…
Czy warto pozycjonować stronę?
Z roku na rok coraz więcej firm decyduje na pozycjonowanie stron w internecie. Nie wszyscy przedsiębiorcy…
Poczta Polska chce być liderem na rynku logistyki gotówki
Poczta Polska kładzie coraz większy nacisk na rozwój dodatkowych segmentów biznesowych. Odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku jest…
Inflacja rośnie zgodnie z planem
Potwierdziły się wstępne szacunki GUS, zakładające wzrost inflacji do 1,7 proc. Mocniej w górę poszły ceny…
Przejściowe załamanie wzrostu sprzedaży detalicznej
Dane GUS, sygnalizujące wzrost sprzedaży detalicznej w marcu o zaledwie 3,1 proc., na pierwszy rzut oka…