- Ubezpieczenie na życie Pakiet Bezpieczeństwa zostało odświeżone
- Każdy z trzech pakietów zyskał nowe warianty VIP z wysokimi sumami ubezpieczenia
- Zniesiona została karencja – pełna ochrona za zgon ubezpieczonego obowiązuje już po opłaceniu składki
- Wprowadzone są wygodne płatności elektroniczne.
Wprowadziliśmy zmiany w Pakiecie Bezpieczeństwa, najpopularniejszym ubezpieczeniu na życie w ofercie UNIQA w Polsce. Produkt został odświeżony i zmodyfikowany, by podnieść jego atrakcyjność dla klientów poszukujących wyższej ochrony. Nasze sumy ubezpieczenia są teraz jednymi z najwyższych na rynku w tego typu produktach.
Pakiet Bezpieczeństwa to oferta dla osób, które szukają zabezpieczenia siebie i rodziny na wypadek różnych nieprzewidzianych okoliczności życiowych. Dostępna jest dla każdego, niezależnie od formy zatrudnienia, także dla osób bez stałego dochodu. W ostatnim czasie wprowadziliśmy w tym ubezpieczeniu kilka zmian.
Co zmieniliśmy:
- dodaliśmy nowe warianty VIP z wysokimi sumami ubezpieczenia – do 200 tys. zł i nawet 400 tys. zł za śmierć wskutek nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego
- znieśliśmy karencję na śmierć ubezpieczonego – pełna ochrona już po opłaceniu składki
- ułatwiliśmy opłacanie składki, wprowadzając wygodne płatności elektroniczne, np. pay-by-link
- napisaliśmy ogólne warunki ubezpieczenia i wszystkie dokumenty kierowane do klientów w sposób jasny i czytelny, czyli zgodnie z projektem Prosto po polsku.
Zawarcie umowy ubezpieczenia jest proste i można to zrobić już w trakcie pierwszego spotkania z agentem.
– Nie wymagamy badań lekarskich. Wystarczy wypełnić wniosek o ubezpieczenie, zawierający krótkie oświadczenie o stanie zdrowia, by otrzymać polisę potwierdzającą zawarcie umowy. Pierwsze tygodnie sprzedaży potwierdziły, że zmiany są strzałem w dziesiątkę. Po wprowadzeniu wyższych pakietów zanotowaliśmy prawie 20-proc. wzrost sprzedaży – mówi Sławomir Tryfon, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Życiowych UNIQA Polska.
Ubezpieczenie obejmuje ochroną ponad 30 różnych zdarzeń zawartych w trzech pakietach dopasowanych do potrzeb i możliwości finansowych różnych grup klientów. Są to pakiety:
- Moja Rodzina – ochrona dla ubezpieczonego i jego rodziny,
- Moje Zdrowie – szeroki zakres ochrony zdrowia ubezpieczonego,
- Moje Życie – najwyższe świadczenia na wypadek śmierci ubezpieczonego.
– Klient sam decyduje, od jakich zdarzeń i na jakie kwoty chce się ubezpieczyć. Bez względu na to, który pakiet wybierze, otrzyma dostęp do usługi Medical Assistance – dodaje Sławomir Tryfon.
Usługa assistance działa w razie nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania. Obejmuje m.in.: wizytę lekarza pierwszego kontaktu i pielęgniarki, dostawę podstawowych artykułów żywnościowych i higienicznych oraz leków, transport medyczny, opiekę lub transport opiekuna do dzieci lub osób niesamodzielnych.